home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
Oh No ! Aku ditag..
Saturday, October 29, 2011 | 0 Comments

Assalamualaikum..., baca tajuk pon tahu kan.., aku ditag..
Tidak!!!!!!! malasnyerrrr~ takpe2 naiemah.., ada ubi ada batas ada hari aku balas

  1. Korang suka kawan yg mcm mna? ( bgi bnyk sikit )
  2. Dlm dunia ni kan, korang suka apa?
  3. Antara nasi goreng ayam dan nasi brlauk pilihan korang, mna yg lbih rela korang pilih? Brikan sbb ek..
  4. Korang paling suka hri apa? Sbbnya..?
  5. Subjek yg paling korang minat ialah...? Sbb apa? Senang sgt ka?
  6. Idola korang spa?
  7. Klau ada org ckp yg korang ni syok sendiri, apa yg korang nk bt? Bgi sbb..
  8. Tjuk apa pda buku yg last korang baca? Maybe, hri ni, smalam, 2 mggu lps kerr..
  9. Klau bdk yg korang minat tu, duk ushar2 hmpa..hmpa ada apa2 nk kata kt dia x? Tulis dlm diari ke.
  10. Hampa suka pegang apa tiap2 hri?
  11. Klau korang diberi peluang untuk prgi ke luar negara, apa destinasi yg korang pilih? Bgi sbb ek..   
ini jawapannya naiemah..,

  1. aku suka kawan yang baik.., memahami perasaan aku, sentiasa ada bersama aku tak kira dalam apa jua keadaan pun, org yg slalu tegur aku kalau aku buat silap, org yg selalu menyokong aku, org yg slalu buat aku senyum bila aku sedih, org yg slalu usap air mata aku bila aku menangis, yang penting dia SELALU ADA DALAM HATI AKU !
  2. kehidupan , sahabat dan cinta
  3. nasi goreng ayam kot.., x tahu lhaa apa sebabnyerr...
  4. semua hari.., sebab ssorg sntiasa ada dlm hati n ingatan aku tiap2 hari..
  5. Bahasa Inggeris.., ntah lhaa dh mmg mnat nk wat cne..
  6. Muhammad SAW
  7. buat donno.., sbb hidup ni kita yg punya..
  8. tajuk buku last aku baca bbrpa minit td ialah CINTA KAU DAN AKU
  9. ada.., aku suka sangat2 kat dia~
  10. pen!
  11. Jepun dgn Korea.., sbbnyerr dh mmg teringin nk pegi sana!
so aku harap naiemah puas yerr dgn jawapan yg dberi~ lol ^__^