home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
Goodbye 2AZ , welcome 3IK !
Sunday, November 20, 2011 | 1 Comments

Assakamualaikum pembuka bicara~
haha...mcm dh lma jer tak update arn2.. dh berhabuk dh bloggie nih..
mmm...sekolah sesi 2011 dh habis mknanyerr tamatlah zaman persekolahan f2 ..
hari last skolah mmg best tp sedeyhh...
suma pakat duk minx maaf jerr...pakat duk mengaku kesalahan masing2..
aku mcm biasa arhh mintak maaf sbb suka usik orang..
then aku mintak maaf kt anis nashuha n felel sbb slalu jd org geylong dpn dpa,..

2 A Z sentiasa terpahat di hati..
budak lelaki yg mmg sntiasa menyakitkan hati..
budak prmpuan yg sntiasa buat hal masing2
apa2 un bila bekerjasama mmg gempak arh..
bila budak laki dan budak pompuan brgaduh..
sesi mengejek tak perna tertinggal..
teringat semua kenangan kt kelas..
main teka teki dgn budak laki..
masa kna buat giant card..
mus lukis gmbq cg fadzilah.. siyes lawak~
tiba2 terlintas dlm pala nih
perang antara felel dan naiema~
haha sbb apa.. sbb naiema cba nk rampas Lee Min Ho kesayangan Felel..
Peperangan aku dgn naiema pun segar lagi dlm ingatan
sbb apa..? sbb naiema tak hntar folio geo kmi...
dan mnyebabkan aku tak dpt A geografi~
haha lawak arhh aku nanges dalam kelas tyme tu..
apa2 un Aku Sayang 2 A Z !

Sahabat2 aku yang aku sayang sangat2~
Natasya adnin
Ain Nur Syahmi
Nur Nadhira
Adhwa Nazihah
Auji Azreen
Shaza Diana
Qurratul Aina
Syafa Hani
I Luv U So Much !
mungkin taon depan kita tak serapat sekarang..
tapi aku selalu harap kita jadi sahabat selamanya..


apa2 un hanis suhaila ni berharap sgt persahabatan yg dibina kekal hingga akhir hayat~
3IK..??? hmmm.... harap2 lhaa kelas tu best~

Blogger ShafikahRosdi said...

sampai hati nama aku tadak weh :(

 

Post a Comment