home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
kalau aku ...
Tuesday, February 7, 2012 | 0 Comments

aku tktauu apa aku nk cakap sebenarnye ., aku un tk pham ape yg aku nk ckp skrg .. aku rasa cam ada sesuatu yg tk kena sekarang nehh . untuk saat nehh , mungkin aku tertipu , tapi di saat yg laen aku tkmau tertipu lagi dah .. aku bukan ssorg yg lemah . aku kuat . aku tauu aku kuat ! aku tauu aku boleh hadapi semua dugaan nehh . aku tauu allah selalu menyebelahi org yg teraniaya , aku tauu allah selalu ada disisi hambaNya .
             
           aku tktauu lhaa , tp aku rasa sedehh sgt , aku sedar insan yg bergelar lelaki tkkn pernah setia ! insan yg bergelar lelaki sentiasa mempermain-mainkn perasaan prmpuan . mungkin mereka anggap air mata sorg perempuan tu tkde erti . mgkin mereka anggap perempuan tkde erti . diorang salah !
Perempuan ada Hak ! mungkin perempuan tk sedar , bukan masanya lagi untuk menyerahkan cinta . bukan masanya lagi untuk mencintai . 

            Ya Allah , tolong lhaa aku . tolong hilangkan semua rasa cinta kpd yg tk pernah nk mghargai . tolong kuatkan aku dlm menghadapi dugaan . tolong bangunkan aku saat aku terjatuh . kuatkan diriku utk terus bersamaMu . Aminn ..

              kalau aku menangis lagi , mungkin aku takkan maafkan dia ..