home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
Aishiteru !
Saturday, November 26, 2011 | 0 Comments

hype..,
assalamualaikum..

nite yg sunyi n mmbosankn ni
dgn lgu belog yg sweet ni
*mmg menyentuh perasaan aku *haxhax
aku just nk feeling2 sket
dgn ayt2 jeewang nih

"Akan ku benarkan diri ini
mengenal rindu dan cintamu"

"Izinkan aku mengisi rindu 
dalam sanubarimu"

"Sejauh mna pun kau berlari
akn kukejar krn hatiku ada pdmu"

"Aku tak pna prcya mmpi jd kenyataan
lalu aku bertemu dgnmu"

Lastly, yg mmg kna ; tpat dgn hati aku skrg

"Wlw raga kta trpisah jauh,
nmun hati kta slalu dkat,
bila kau rndu pjamkn mtamu
dn rasakan aku.."

"kkuatan cnta kta xkn pna rapuh
terhpus ruang dn wktu,
prcyakn ksetiaan ini
pd ktulusan aishiteru!"

Aishiteru Sayang !