home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
Result Result Result.
Sunday, December 16, 2012 | 0 Comments

Assalamualaikum :D

     Okay. Hm, saat ni detik ni masa ni aku cuma mengira detik detik sehingga tibanya tarikh yang bermakna 19 December 2012. Nak tahu sebab apa ? Sebab tarikh ni semua candidates PMR 2012 akan dapat tahu result. Hello ! Result k result. Nak tahu result lebih menggerunkan daripada nak exam hari tu tau. Hergh. Tuhan ja yang tau betapa ketaqnya aku nak amik result.

     Hm, mak aku ada kata,
" Tak kira lah berapa pun dapat result tu. Cemerlang or tak. 9A or tak. Tetap masuk form 4. Apa apa pun umi dah bangga dengan anak umi. Kalau hanis dapat 9A, umi rasa bersyukur sangat. "

     Bila aku dengar mak aku kata macam tu , aku rasa terharu sangat ! Gilaaa sapa tak terharu mak cakap macam tu kan ? HAHA. Aku harap harap sangat aku dapat straight A. Sapa taknak keputusan cemerlang kan ? Semua nak. Aku berdoa The Valours Generation Irshadian 1014 dapat result yang cemerlang dan gempak. Kalau stay Irshad pun takda salahnya kan ?

     Hm, ada certain yang dah pergi belajar addmath lah ini lah itu lah. Aku duduk rumah mengadap laptop ja. Apa apa pun kita tak boleh lupa sapa yang akan bagi kita kejayaan. Allah ja yang boleh bagi semua tu. So, kita tak boleh putus berdoa pada Dia Yang Maha Esa. Banyak banyak kan solat sunat. *mak aku lah cakap. HAHA.

     Semua candidates mesti nak dapat result yang cemerlang kan ? So, all the best. And please wish me luck for my result ! Gambatte 97's :D