home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
Kem Jati Diri :)
Monday, July 16, 2012 | 0 Comments

Assalamualaikum.
(Jawab sayang, tak jawab dosa)

    Meh sini nak cerita nie. Baru-baru nie aku, Hanis Suhaila, telah menjalani kem jati diri yang memang superb extreme lah. Firstly, masa sampai kami dah kena belajar mendisiplinkan diri. Kami kena belajar tepati masa. Kami tak boleh lambat sikit pun. Khemah dia. Yaa Rabbi. Tuhan ja yang tau. Kalau ikut kata Cikgu Hayati, "Khemah kat sini memang TAK BERAPA menyelesakan pun" Haha. Sumpah nak gelak, masa cikgu Yati cakap macam tu. Malam tu kami dengar ceramah 1MALAYSIA tau. Agak membosankann lah. Memang tersangat bosan. Tapi cane puns aku dapat jugak lah maklumat serba sedikit. Psal gejala-gejala sosial kat Malaysia. And mcm mna penceramah tu berjaya mmg stail, berkat doa ibu dia and berkat ibu dia baca yassin *dia kata; macam nak mati uhh rasa bila mak baca yassin* Hahaha.

     Malam tu kami tak boleh nak tido. Aku, adhwa, auji, and tasya duk dgq lagu. Bajet tutup mata ja. Bukan tidoq pun. Pukul 3 baru tido. Kami duk dengaq lagu lah. Cerita-cerita lah. Memang best lah. Bangun lak kul 4. Mandi kolah. Sejuk yang amat. Errr..masih terasa. Pagi tuh plak hujan -,- Spoil betul kami nak pi jungle tracking. Tapi Alhamdulillah, dalam kul 8 centu hujan dah berhenti. Jungle tracking berjalan seperti yang dirancang. Jungle tracking dia mmg tersangat mencabar fizikal dan minda kami lah. dgn cerun curam nyaa,poko berduri nyaa, batu  and tanah licin lah, and most important and highlighted PACAT ! Nasib baik aku tak kena tauu  tak. Haaha. Then, lepas jungle tracking kami ada english language activities. Memang best tapi agak spoil bila aku pening kepala. Habis aktiviti tu, omw balik khemah,  aku rasa lemah sgt. Aku bergantung kat Mai and Auji ja. Depaa lah tlg aku then aku tak sedaq aku sampai khemah ka tak. Bila aku sedaq aku daah terbaring dalam khemah. Pengsan rupanya eden. Haahaha.

     Cikgu Hayati dtg tgok aku then dia kata better aku balik walaupun aku takmau balik. Neway, takpalah akuu have fun gilaa kat kem tuh. Malam tuh adhwa balik jugak sbb gastrik. Macam-macam betul lah kami dua nie. Hahaha.

 Nah tengok pic-pic nie utk santapan mata semua.

See, kami sweet sgt kan.

Baru lepas habis jungle tracking.

Nie sempat lg snap pic. Lepas jungle tracking.

Kami selalu ada disisi masing-masing. Haha. sweet.

Nampak tak kami main tepi sungai. 

Posing sket :)

Jungle tracking :)

Getting ready for the jungle exploration :)

Nak capture kenangan adik akak :)

Kami teruja dapat bersama :)

The End :)