home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
Ecstatic me :)
Wednesday, December 19, 2012 | 1 Comments

Assalamualaikum for the muslims :)

        
        Aku dapat 8A ja. Tak macam yang aku harap sebab Bahasa Arab aku dapat B. But, it's okay. Parents aku cakap walau macam mana pun dia tetap bangga dengan aku. Hm, aku ingatkan aku buat diorang kecewa tapi diorang kata diorang dah cukup bangga dah pun. Aku rasa bersyukur je lah kat Allah atas semua yang dia dah bagi kat aku. Alhamdulillah. Mungkin ini dah takdir. Aku ni dah kira bernasib baik tau dapat 8A. Hewhew. Ecstatic always :)  XOXO.


pegang result :*

Blogger naja said...

Cikmah pun bangga ngan anak sedara cikmah yang sorang ni. Keputusan yang sangat memberangsangkan.

 

Post a Comment