home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
Dear bakal imamku..
Monday, December 24, 2012 | 0 Comments

Assalamualaikum.w.b.t

          Apa khabarnya iman mu hari ini? Sudahkah harimu diawali dengan syukur kerana dapat menatap fananya hidup ini? Sudahkah air wudhu' menyegarkan kembali ingatanmu atas amanah yang saat ini tengah kau genggam? 

Wahai bakal imamku,
          Tahukah kau betapa Allah sangat mencintaiku dengan dahsyatnya? Disini aku diajar untuk menjadi dewasa agar aku lebih bijak menyingkap sebuah kehidupan dan siap mendampingimu kelak. Meskipun kadang aku keluh dan putus asa, namun kurasa diri ni lebih baik. Kadang kadang aku selalu tertanya tanya kenapa Allah selalu menguji hatiku. Bahagian paling rapuh dalam diriku namun kini aku tahu jawapannya. 

          Allah tahu di mana tempat yang paling tepat agar aku sentiasa kembali mengingatiNya, kembali mencintaiNya. Ujian demi ujian dah aku hadapi. InshaAllah sehingga saat kita bertemu, kau bangga memiliki aku dihatimu. 

Wahai pemilik tulang rusukku,
          Entah dimana dirimu sekarang. Tapi aku tahu Allah pun mencintaimu sebagaimana Dia mencintaiku. Aku yakin Dia kini tengah melatihmu menjadi mujahid agar aku jua bangga memilikimu. Aku hanya harapkan kau Soleh. Kerana jika kecantikan yang kau harapkan dariku, maka yang kau dapat hanyalah sia sia. 

Wahai bakal imamku,
          Saat aku masih di bawah asuhan abah dan umi ku, tak lain doaku agar aku menjadi anak yang solehah, agar kelak dapat menjadi tabungan keduanya di akhirat. Namun nanti, setelah menjadi isterimu, aku berharap menjadi pendamping yang solehah agar kelak disyurga cukup aku menjadi bidadarimu, mendampingi dirimu yang soleh.