home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
I hope I'm not scared -,-
Saturday, December 22, 2012 | 0 Comments

Assalamualaikum *jwb dapat pahala, tak jwb takpa*

        Hm, actually aku takut sangat. Takut yang teramat. Aku memang takkan dapat miliki dia lagi tapi.. ada satu benda yang aku paling takut. Aku takut aku hilang dia dari pandangan aku. Aku tahu dia memang bukan milik aku lagi dan antara kami memang takkan ada apa lagi dah tapi aku masih sayang dia. Aku harap setiap hari aku, aku akn nampak dia. Aku nak tengok dia senyum dan ceria sebab semua tu semangat aku. Aku berharap sangat aku boleh terima kenyataan yang mungkin dia akan pergi. Aku harap aku tak takut kehilangan dia. 

         Oh tuhan, tolonglah aku. AKu pun ingin bahagia walau tak bersama dia >.<

I want to be the girl he is scared to lose.

When I was afraid of everything, I was never afraid of loving you.

Love is the most cruelest form of affection & the most sweetest form of torture.