home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
The BitterSweet of 2012 :)
Monday, December 31, 2012 | 0 Comments

Assalamualaikum :)


          Hm, harini adalah hari terakhir dalam tahun 2012. Tahun yang paling bermakna dalam hidup aku. Tahun yang aku takkan lupakan setiap memori di dalamnya. Insan insan yang hadir dalam hidup aku yang aku taknak lepaskan :') Sedihnyaaa nak tinggalkan memori memori 2012. Sobsobs. Aku tak pasti memori macam ni akan ada lagi tak pada tahun 2013. Harap harap segalanya indah seperti 2012. 

          Pahit yang aku lalui dalam 2012 adalah aku hampir kehilangan sahabat yang aku sayang dan adik aku yang tersayang :'o Haha. Betapa aku sayang orang orang ni, aku saja yang tahu. Hanya Tuhan yang jadi saksi. Aku taknak hilang mereka. Aku taknak hidup tanpa mereka. Tolonglah tuhan, lindungilah orang orang yang aku sayang supaya mereka tak jauh dari aku. Hmm. I love them.

          Perkara paling pahit yang aku lalui adalah kehilangan orang yang aku bergantung hati padanya. Orang yang betul betul aku sayang. Orang yang aku takkan dapat lupakan. Orang yang kata, "Hanis Suhaila akan ada dalam hidup ku buat selama-lamanya." hilang dari hidup aku. Betapa peritnya 2012 aku rasakan pada masa tu.

          Manisnya 2012 pada aku adalah mengenali dia yang aku cinta :'o Hehe. Dia istimewa ! Aku harap sangat segala indah tu terus indah buat selamanya :')

Terima kasih insan yang bahagiakan 2012 ku :'D 
















          Gotta say goodbye to 2012 and hello hello to 2013. Please be good. Please be good.