home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
I Miss Him. ITALY .
Sunday, January 13, 2013 | 0 Comments

Assalamualaikum.


          Ya Allah tolong lah aku. Tolong jadikan dia kekuatan aku kerana aku ternyata lemah sangat. Lemah kerana aku rindu. Aku betul betul rindu dia. Aku bukan menangis kerana dia sakitkan hati aku or apa apa. Cuma aku rindu. Aku nak dengar suara dia lagi. Aku nak dengar dia nyanyi. Aku nak jumpa dia lagi. Aku betul betul rindu. Ya Allah, tolonglah jangan hilangkan rasa sayang ni dalam hati aku sebab aku nak selalu sayang dia. I can't be w/ him. Tu bermakna aku tak tunaikan janji aku untuk tak tinggalkan dia ke? Aku lemah sangat sekarang. Air mata dah tak tertahan. Aku nak sangat cakap kat dia yang aku still sayang dia and aku tak pernah salahkan dia. Aku nak sangat minta maaf kat dia sebab tak tunaikan janji ><

        Aku tak boleh bohong yang aku still sayang dia :< Hurmmmm. That's all *crying*