home about linkies tutorial anythings twitter follow


Writter

Hello ppl. I'm a Alien from Exo planet. Part time as Exostan. Great planet full with 12 wolf that I love damn much. (Suho, Chen, Baekhyun, Luhan, Kris, Sehun, D.O, Tao, Kai, Xiumin, Lay, Chanyeol). Also, love Yonghwa, Woobin BTS, GOT7 ^^ Currently, trying to be a better person :3
Do follow my acc ^^
Ask.fm
Facebook
Twitter
Instagram
Wechat id : hxnysss

CBOX


ARCHIEVE



CREDIT

© 2014 - Skins by Adila and basecode Mayra. Blog Owner Hxnyss
Untitled :P
Monday, February 11, 2013 | 0 Comments

Assalamualaikum.

          Sebenarnya aku taktau pun nak post apa. Hehe. Saja nak menambah post dalam blog aku yang serba usang dan takda apa apa ni. Guys, tetiba rasa nak cakap psal hijrah. Mula mula masa nak hijrahkan diri tuu, ya Allah.. seksanya rasa sebab macam semua orang tak yakin dgn kita. Tapi ada orang pernah cakap kita kena sabar dengan situasi ini. Satu hari nanti bahagianya kita juga yang rasa. Takpa kalau orang kata kita hipokrit asal kita tahu Allah ada untuk kita. 

          Aku taktau lah macam mana kan, aku mula mula rasa takut sangat. Matlamat awal aku nak berubah adalah sebab aku taknak orang kutuk aku lagi dah tapi bila aku dah sikit sikit berubah. Aku rasa seronok sangat. Bukan sebab orang dah tak kutuk tapi sebab rasa dia tu indah walau pun semua orang still "mengutuk". Takpa, lumrah hidup ni ! Sapa tak pernah kena kutuk? Ada ka? Kalau ya, ak tabik ! Hehe. 

          Apa apa pun , dalam hidup ni kita kena letak Allah nombor SATU :) !

Santapan minda sikit





Kay, byee semuaaa. Assalamualaikum and may Allah always bless all of you :) Sayang islam :) Sayang Allah k :)